petek, 24. oktober 2008

Legalno pivo

Včeraj sem dejansko/končno imel 18. rojstni dan. Zanimivo je, kako si brez težav ves dan dobre volje, če se zjutraj tako odločiš. Sicer se ne počutim nič drugače, edino odločil sem se, da se bom poskušal obnašati malo bolj resno (samo, ko se bo treba).

Z osemnajstimi leti po moje pridejo tri nove stvari: lahko piješ alkohol, kadiš cigarete in voziš avto. Volilne pravice sem ne štejem, ker so volitve nalašč nastavili tako, da so mene preskočili. Cigaret ne kadim in upam, da jih tudi ne bom. Alkohol sem že do sedaj večinoma dobil brez težav. Vedno me je bilo strah, da bodo hoteli videti osebno. Zdaj mi je žal, da me ne vprašajo zanjo, ker bi jim lahko rekel: "Ha! In your face!" :D Avta, ki je edina res vredna stvar, pa tako ali tako ne moreš voziti do opravljenega izpita, kar pa še ne bo tako kmalu. Tako da je biti star 18 čisto brez veze. Edino v zapor grem zdaj lahko, česar prej nisem mogel.

Torej. Včerajšni dan je bil res super. Kljub turobnemu vremenu in Mariji na Novi Zelandiji sem se imel fino, to pa predvsem zato, ker sem si ves dan nabasal s prireditvami. Od zobarja (to ni bilo tako fino, ampak moram se pohvaliti - nimam še nobene plombe :trka na les:) sem skočil v šolo, po šoli na hitro k frizerju, da bom lep, nato na filmski krožek, iz krožka šprint do gledališča (predstava Hamlet v pikantni omaki te res nasmeje), potem pa sprehod do Cvetličarne, kjer se je odvil energije poln koncert Katalene. S koncerta sem se odpeljal do kluba Ultra, kjer se je odvijal Facebook party, kar se mi zdi čista zmaga. Ni se mi dalo čakati na prvo 13ko (razumljivo po takem dnevu), ki gre iz Bežigrada ob 5.12, tako da sem šel na 11ko ob 3.15 in pešačil iz Polja do doma, kar mi je ponoči pravzaprav vedno všeč. Še dobro, da smo imeli danes dan šole, kar pravzaprav pomeni, da šole ni. Tudi zaradi tega je bilo pol ljudi v Ultri poljancev. :) Naslednjič mora biti Facebook party v petek, da bo prišlo več ljudi.

Hja, po takem žurerskem dnevu pa se zabava še ne konča. Jutri zjutraj se odpravljam v Maroko! Trenutno že lahko rečem, da imam spakirano. Zdaj pa hitro spat za pet uric, ker sledi osem neprespanih noči.

No, to sem hotel deliti z vami, da pokažem svetu, da znam tudi uživati (večinoma jamram - sem nepopravljivi pesimist). Naslednjič pa poročilo o Maroku!

Uživajte tudi vi!

P. s.: Hvala vsem, ki jim nisem utegnil odgovoriti, za lepe čestitke. S tem mislim na sms-e, Myspace in Facebook commente, ki ste jih nekateri pridno pošiljali.

1 komentar:

Jano pravi ...

Đilson.. vse najboljše! Drugače pa zelo fajn pišeš, tko da pričakujem zdej res kkšne globoke debate od tebe;)