nedelja, 12. oktober 2008

Poročilo o zabavi

Ker sem že odprl blog zaradi tele zabave, bi bilo fino, da jo še malo pokomeniram.

Na žur je prišlo okrog 40 - 50 udeležencev. Številka sploh ni tako velika, glede na to, da je bilo povabljenih dvakrat do trikrat več.

Seveda od šestih do sedmih ni bilo skoraj nikogar. Ljudje so kapljali na zabavo tam nekje do desetih. Jedli smo stvari z žara, skupaj z zelenjavo, nismo pa imeli ketchupa, gorčice in majoneze. Res ne vem, kako da smo organizatorji (za hrano sta bili zadolženi mati in sestra) pozabili na to. No, pa mislim da, da smo vsi preživeli.

Dejansko je bilo preveč hrane, kajti okrog enajstih sta prispeli še dve "pizzi da te kap", od katerih je ostala ena popolnoma nedotaknjena. Pica je sicer nadomeščala torto.

Okrog enih zjutraj je Tine sprožil kratek stik, tako da smo se tisti, ki smo ostali do takrat, preselili k meni domov. Sumljivo je, da so ljudje začeli odhajati relativno zgodaj. Prejšnja leta, ko sem rekel, da je žur do dveh, so vsi ostali do dveh. Tokrat sem se bal, da bodo vsi hoteli ostati do jutra. Zgodilo pa se je ravno obratno. Ker nisem določil ure, so ljudje začeli odhajati prej. No ja, delno je bila za to kriva geografska ekskurzija 4. g, ki se je odvila naslednji dan. Sicer pa smo se imeli preostali fino še naprej. Od nekako treh do petih zjutraj se je pri meni odvil še kitarski koncert in petje vseh udeleženih, kar mi je bilo pravzaprav zelo všeč.

Edina pomanjkljivost zabave je bila to, da pravzaprav ni bilo nekakšnega vrhunca. Ko so ljudje končno začeli malo plesati, je prišla pica, ki je nekako pokvarila vzdušje, čeprav je bil to uradni višek zabave. Potem se je začel post-vrhunec, ki pa se je žal končal z izpadom elektrike.

Izkazalo se je, da so največji žurerji taborniki. :D

Če strnem vse skupaj, je bila zabava zanimiva in nekako v družinskem duhu (čeprav so se ljudje, kot vedno, ločili po skupinah). Kdor ni prišel, mu je lahko žal.

Za konec pa hvala vsem, da ste prišli in upam, da vam je bilo fajn.

LP, Igor

P.s.: Vse, ki ste fotografirali ali kako drugače ovekovečili zabavo naprošam, da mi prinesete te posnetke, ker bi mi to veliko pomenilo.

P.s.2.: Če bom opazil vaš interes, da tale blog nadaljujem, bom to seveda z veseljem storil. Morda pa ne bom poročal le o zabavah ampak spisal tudi kakšen filozofski (saj me poznate) sestavek. Vaše reakcije sprejemam žal le skozi komentarje, tako da kar veselo komentirajte. Lahko pa mi tudi ustno rečete, da je blog fajn ali pa poveste zanj še drugim. :D

3 komentarji:

Jano pravi ...

Sliši se zakon! Dej še kkšne slikce gor ufuri, če jih maš!

Anonimni pravi ...

Rsa res bolso zabavo nardi!
Rsa!!!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

hočemo zabavo s knjižničarko!!